Thursday, October 11, 2007

我老婆係大佬 1, 2, 3 My Wife is a Gangster 1, 2, 3(Korean)


夏天的尾巴 Summer Tail(Mandarin)

夏天 ─ 火紅、熾熱、流動著青春的汗水、每秒鐘都蕩漾激情、反叛,義無反顧!
尾巴 ─ 聽說很久以前的人類都曾經擁有,但因為不知道其作用,尾巴也就漸漸的消失。但,其實,每個人身上都有一條尾巴。
阿月(ENNO飾)是同學心目中是一個搖滾少女,養了一隻貓叫做『夏天』,阿月因為先天性心臟病而休學在家,只好每天跟『夏天』鬼混、彈吉他、到處遊蕩。沒有去上學的時光,每一天都會有很多的發現,學校裡的超級資優生陳懷鈞(張睿家飾)竟然愛上老師,換來被學校退學的命運,於是街上又多了一個遊蕩的高中生。阿月坦誠的張開雙臂接納陳懷鈞的所有情緒,為他解圍。而陳懷鈞還不太明白患有心臟病的阿月,對生命的期待與熱情。 兩個輟學的高中生天天騎著單車,穿梭在稻田、水圳之間,他們找到一處大人管不到的地方,在高鐵下的.....

神枪手与智多星

Watching The Movie Online Now

這是一個傳說中的傳奇故事……

九年前,在一個充滿罪惡的城市,在無數的衝突裡,有兩個人,是任何人都不會忘記的!沒有人知道他們的真實姓名,只知道其中一個叫「神槍手」!
他之所以稱為神槍手,只因他其準無比的槍法,只要他手上拿著槍,他就能在十分之一秒內,把目標幹掉。可是,在一個身手敏捷,冷靜而帶點滄桑味的男子背後,原來卻埋藏著一段鮮為人知的事跡…
神槍手的好朋友,人人都稱他為「智多星」。
他之所以稱為智多星,全因他智計百出,全身有無數的精巧電子武器。跟神槍手一樣,他同樣有一段傳奇的遭遇,智多星把自己一家和小女孩「一毛錢」的一家都害死了…
九年很快過去,當所有人都把「神槍手」與「智多星」的事跡看作傳奇故事時,「神槍手」與「智多星」卻再次在這個充滿罪惡的城市中出現…

Southland Tales

Posted Sep 21, 2007

Set in Los Angeles in the year 2008 during a three day heat wave just before a huge 4th of July celebration, an action star stricken with amnesia meets up with an adult film star developing her own reality television project and a Hermosa Beach police officer who holds the key to a vast conspiracy. The Rock, Sarah Michelle Gellar, Seann William Scott, Mandy Moore and Justin Timberlake star.

The Final Season

Final Season - Trailer

Posted Sep 21, 2007

In the small town of Norway, Iowa, everyone comes together for high school baseball. But life throws curve balls; and the passionate young players, rookie coach Kent Stock, and the hometown fans find that life's greatest challenges strike off the diamond.

Your Comments is Important to Us

Your Comments is Important to Us